كوچك يا بزرگ كردن بخش :.متون عمومي
1397/6/3 شنبه

مراحل سیستمی آزمون

لازم است دانشجویان از تاریخ تعیین شده در تقویم آموزشی که در صفحه اول سایت گلستان اعلام می شود، نسبت به دریافت کارت آزمون(گزارش 428) از سایت گلستان و مطابقت با گزارش 101 اخذ شده در زمان حذف و اضافه اقدام نمایند.

بعد از برگزاری آزمون برای مشاهده نمرات به تفکیک تستی، تشریحی، عملی و میان ترم  و همچنین دریافت سوال و کلید تستی، به قسمت مشاهده نتایج آزمون سایت گلستان مراجعه نموده و سوال خود را از قسمت دریافت سوال در مشاهده نتایج آزمون دریافت کند و پس از 3روز کلید و نمره تستی خود را نیز رویت نماید.

دانشجویانی که به نحوه ی طراحی سوالات اعتراض دارند، می توانند سه روز پس از برگزاری آزمون به مدت یک هفته ، نسبت به تکمیل فرم درخواست بررسی سوال در سیستم جامع دانشگاهی گلستان در قسمت مشاهده نتایج آزمون ( سمت چپ بالای این صفحه) قسمت اعلام اشکال را انتخاب نموده و با انتخاب درس و وارد کردن کدسری سوال و شماره سوالات اشتباه اعتراض خود را وارد سایت نمایند.

بعد از اعلام نمرات تستی دانشجویانی که به  کلید آزمون های تستی اعتراض دارند، می توانند سه روز پس از برگزاری آزمون به مدت یک هفته ، درسایت گلستان در منوی جلسه درس امتحان و نمره؛ قسمت امتحانات پیام نور؛ اعلام اشکال کلیدتستی، درس مورد نظر را انتخاب نموده و با وارد کردن شماره سوال، اعتراض خود را وارد نمایند.

بعد از اعلام نمرات تشریحی هم درصورت درخواست تجدیدنظرنسبت به نمره، یک هفته مهلت دارید در قسمت دانشجو، درخواست ها، درخواست تجدید نظر نمره و یا در اطلاعات جامع دانشجو روی نمره کلیک نموده و درخواست تجدیدنظر خود را ثبت نمایید.

 

بررسی اعتراضات:

پس از وارد شدن اعتراضات دانشجویان در سیستم گلستان، فایل مربوط به اعتراضات توسط  مرکز استان از سیستم استخراج شده و جهت بررسی به گروه بانک سوال ارسال خواهد شد. شایان ذکر است چنانچه اعتراض به سوالات و یا کلید دروس وارد باشد، در سیستم اصلاحات لازم انجام خواهد شد و سپس دانشجویان می توانند در قسمت مشاهده نتایج آزمون خود با وارد نمودن کد درس و نیمسال آزمونی خود، نمره نهایی خود را مشاهده نمایند. درخصوص نمرات تشریحی هم اساتید محترم، یک هفته مهلت دارند تا درخواست های تجدیدنظر را بررسی نمایند و نتیجه را در سایت گلستان منعکس کنند.

 

درصورتی که آزمونی از طرف مرکز آزمون به صورت ریزشی یا تجدید امتحان تعریف گردید، دانشجویان ملزم به ثبت نام این دروس از قسمت ثبت نام دروس ریزشی در سیستم گلستان و دریافت کارت آزمون(گزارش 428) می باشند.   

بيشتر