برگزیده ها
1402/7/1 شنبه
پیام تبریک دکتر موسی الرضا شمسیه زاهدی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز نیشابور به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس
پیام تبریک دکتر موسی الرضا شمسیه زاهدی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز نیشابور به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس

.

باسمه تعالی
 
هلْ یَسْتَوِی الَّذِینَ یَعْلَمُونَ وَالَّذِینَ لَا یَعْلَمُونَ؟ (سوره‌ی زمر، آیه ۹)
در فرهنگ اسلامی، آموزش و یادگیری، عبادت است و عالمان جامعه، وارثان پیامبران الهی معرفی شده‌اند. هدف نهایی آفرینش که عبودیت انسان‌هاست، با دو بال علم و آگاهی معنا می‌یابد و این است فلسفه‌ی وجوب یادگیری علم و دانش. دانش، به‌سان نوری است که خداوند برای راهنمایی انسان‌ در دل‌ها می‌افکند و این دانش، فراتر از آموزش و یادگیری است.
خرد رهنمای و خرد دل‌گشای
خرد دست گیرد به هر دو سرای (فردوسی‌توسی)
.
یکی‌شدنِ ماه مهر و آغاز هفته‌ی دفاع مقدّس، نویدبخش پیمان مهرورزیِ سربازان این وطن است؛ شیرمردانی که در لباس دانش‌آموزی، دانش‌جویی، طلبگی و استادی، آگاهانه تا پای جان از میهن و آرمان‌های پیشوایمان، خمینی بزرگ پاسداری کردند و در تاریخ این مرزو بوم به یادگار نهادند که:
دریغ است ایران که ویران شود
کنام پلنگان و شیران شود(فردوسی‌توسی)
و سلاله‌ی همان شیرمردان، در راستای همان دفاع مقدّس، با خردورزی و پیروی از راهبردهای خردمندانه‌ی امام‌خامنه‌ای، پرچم‌دار سربلندیِ ایران هستند. اینجانب، این‌ روزهای خوب را به همه‌ی استادان بزرگوار، دانشجویان عزیز و همکاران محترم اداری_ که یاریگران این جنبش مقدس هستند_ صمیمانه تبریک می‌گویم و از خداوند مهربان توفیق همگان را در کسب هرچه بیشتر دانایی، افزایش بصیرت، قدرتِ تحلیل، نشر و به کارگیری علم، آرزومندم.
موسی الرضا شمسیه زاهدی رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز نیشابور

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر