امتحانات
1401/1/23 سه‌شنبه
نکاتی درخصوص مهلت ثبت نمرات

.

نمرات میان ترم و پایان ترم و عملی دارای مهلت ثبت می باشند؛

1)نمرات میان ترم تا قبل از پایان امتحانات قفل می شود و اساتید امکان ثبت نمره بعد از آن تاریخ را نخواهند داشت. حتما نمره خود را در قسمت مشاهده نتایج آزمون سامانه گلستان مشاهده کنید، در صورت از قلم افتادن نمره تا قبل از اتمام مهلت؛   به امتحانات مرکز به صورت کتبی و شفاهی اطلاع دهید. اگر نمره میان ترم نداشته باشید نمره پایان ترم شما از 20 محاسبه خواهد شد و اگر نمره ای که استاد محترم برای میان ترم شما ثبت می کنند کمتر از میان ترمی باشد که سیستم گلستان می دهد نمره بالاتر لحاظ خواهد شد. 
2)نمرات کتبی و عملی نیز دارای مهلت ثبت می باشند و طبق تقویم آموزشی 20 روز پس از پایان امتحانات مهلت ثبت نمرات پایان می پذیرد و غایب ثبت می گردد. لذا حتما نمرات خود را در سیستم گلستان مشاهده نمایید تا قبل از قفل و بسته شدن سیستم نسبت به ثبت نمره اقدام شود.     
3) درخصوص واحدهای عملی با توجه به اجباری بودن کلاسهای عملی اگر درس تمام عملی باشد و در کلاسها شرکت نکنیدبرای شما غایب ثبت شده و اگر نظری عملی باشد و قسمت عملی را شرکت نکنید نمره صفر با بخش کتبی جمع و محاسبه می شود. بعد از گذشت مهلت مقرر امکان ثبت نمره از بین رفته و برای دروس بدون نمره غایب ثبت می گردد؛ مسئولیت مشاهده و اطمینان از کامل بودن نمرات در مهلت مقرر به عهده دانشجو می باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر